niedziela, 24 lutego 2013

Zima

Witam ponownie Kochani.

Dziś chciałbym pokazać Wam kilka zdjęć zimowych. Tak się złożyło, że nie bardzo miałem okazję wyjść z aparatem w tym roku, więc zaprezentuję kilka fotek z mojego archiwum. Na początek piękne pejzaże Podlasia.

Aparat: Canon PowerShot 5S IS
ISO: 200
Przysłona: F8
Ogniskowa: 8.8 mm
Czas naświetlania: 1/1000 s

Piękny Krzyż na obrzeżach wsi Moszczona Królewska w powiecie siemiatyckim na Podlasiu.  Pejzaż typowy dla Podlasia - pagórki i lasy. Zima również typowa. Wymarzona i pełna tematów do fotografii. Choć dopiero zaczynam bawić się w robienie zdjęć, takie widoki powodują u mnie chęć wyciągnięcia aparatu. Mam nadzieję, że zdjęcie wyszło. Jeśli macie jakieś uwagi, będę wdzięczny za konstruktywną krytykę. Jak powiedziałem, dopiero zaczynam moją przygodę z fotografią.


Aparat: Canon PowerShot 5S IS
ISO: 200
Przysłona: F8
Ogniskowa: 7 mm
Czas naświetlania: 1/1600 s


Panorama wsi Moszczona Królewska zrobiona z pobliskiego pagórka. Nic dodać nic ująć, po prostu piękna podlaska zima.


Na dziś tyle. Zapraszam do komentarzy i dyskusji. Do zobaczenia.

Maciek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz